(Android/iOS) Stickman Battle 2021: Stick Fight War huijauskoodi lisää kestävyyttä
Feb 16, 2022 17:35:10 GMT
Post by kumbsenesjenap on Feb 16, 2022 17:35:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Battle 2021: Stick Fight War ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Battle 2021: Stick Fight War IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi lisää kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Battle 2021: Stick Fight War 2022 version ▞▞▞
Tämä on hyvä peli hengittämiseen, mikä tekisi 01 Stonesta, se tekee todella pahan virheen, jos kirjaat jonkun toisen tappamaan, vaikka pysyt poissa pelistä
Hyvä peli tykkään
Se on kiva. Pidän siitä. Sillä on niin paljon yhteistä Stick man: Legacyn kanssa, mutta hahmot ovat nopeampia. Pidän siitä
Tämä peli on paska
Niin hauskaa! Mutta poistin pelin ja asensin sen uudelleen, koska yritin katsoa mainosta, mutta en voinut
Pettynyt valtavaan päivitykseen, pelaa mieluummin vanhaa versiota
hyvä peli ajan tappamiseen.. mutta kuten tavallista, liian paljon mainoksia.. muuten loistava peli.
Tämä on kaikkien aikojen huonoin peli. Tämä peli ei ole vain kauhea, kauhea jäljitelmä tikkusodan legacysta. Tämä peli itsessään on roskaa. Hahmoanimaatiot ovat sietämättömän kauhistuttavia! Äänitehosteet eivät ole mieleenpainuvia, niissä on YKSI äänitehoste. Jos jotenkin pidät tästä pelistä, pelaa stick war-perintöä ja palaa katsomaan tätä. Jos pelaat niitä pelejä. Lopeta se, autat ihmisiä, jotka varastavat ideoita, eivätkä he todennäköisesti päivitä tätä peliä. Vain rahanotto. Älä aloita mainoksia
NOP. Lataa vain vanha. Mielestäni tämä on ilkeä kopio vanhasta. Kerron sinulle miksi 1. Voit helposti puhdistaa vihollisen perääntymällä hetkeksi ja hyökätä uudelleen, jotta vihollinen ei perääntyisi. 2. Et voi kerätä jalokiviä. 3. Tehtävät eivät aloita kuluttamatta kultaa, joten kun kulta on lopussa, sinun on ostettava tai katsottava mainoksia. 4. Joskus ei säästä. Olin tasolla 16 ja palattuani peliin olin tasolla 7, kun päivitykseni olivat poissa. 5.ei peliä ja tarinaa 6. Liikaa mainoksia.
Tactical War: Tower Defense Game Παιχνίδια στρατηγικής wklo
PELISI ON HYVÄ
Kyllä, se on kuin keppisota, mutta jos et ole pelannut keppisotaa, voit kokeilla sitä etkä tule katumaan sitä
Se peli on erittäin täyteläinen
Pidän tästä, koska tässä pelissä on monia skinejä
Rakastan sitä, MUTTA ET VOI HALLINTA NIITÄ
käytti samaa kuvaa sovelluksessa kuin stick war legends 1 2 et voi hallita pelaajia. 3 peli saa joskus sekaisin, kun sinulla on yli 15 kaikenlaista hävittäjää ja ne alkavat lentää kaikkialle, vaikka niitä ei hyökätäkään. 4 nämä hahmot näyttävät siltä kuin ne olisi piirretty MS-maalilla ja sitten värjätty tien päällä aurinkoon jätetyllä värikynällä. 5 hahmoilla on syystä tai toisesta vaikeuksia löytää vihollisia, ja tavallisesti yhdistyvät yhteen viholliseen ja juoksevat tukikohtaan
Pelasin yhden tason ja sain mainosseinän, jonka tiedän, että sinun täytyy ansaita rahaa, mutta miksei se olisi sivulla tai jotain, kuten plague Inc. Tai jotain, jotta se olisi edelleen pelattavissa, ensimmäinen oli paljon parempi rakentaa siitä, että sinä vain meni taaksepäin tämän kanssa, sinulla on potentiaalia tehdä todella hyvä PC-peli ensimmäisellä
En voi edes kuvailla sitä... Tämä peli.. siinä ei ole esittelyä, en voi hallita joukkoja siinä ei ole oppaita tai mitään muutakaan, se antaa sinun mennä suoraan peliin... Olen pettynyt vaikka... Mielestäni tämä on työn alla, joten yhden sijasta annan sille kaksi. Toivon, että voit korjata tämän
EPIC pidän pelistä, se tarvitsee enemmän parannusta tarkoitti myös yrittää olla kopioimatta stick war perintöä sinun pitäisi myös tehdä nimi stick man battle 2021 sijaan Koska peli kuulostaa huonolta, vaikka se ei olekaan
TODELLA TODELLA MAHTAVA STICKMAN-PELI👍👍.Monilla stickman-sankarilla tässä pelissä on ainutlaatuinen graafinen suunnittelu ja tehokkaat taidot. Se on täydellinen äänitehoste, joka saa minut tuntemaan oloni enemmän todelliseksi tikkusodassa ja antaa minulle erilaisia taistelukokemuksia haastaakseni strategiataitosi. Paras suosituspeli kaikille kokeiltavaksi ja tulet olemaan riippuvainen kuten minä ensimmäisellä kerralla 🤣🤣
Stickman Battle 2021: Stick Fight War Strategia tzzd
Olen vasta aloittamassa, mutta se on hyvä
Latasin sen juuri, joten en tiedä mitä odottaa, mutta pelaan pelistä toista versiota, joka saattaa olla parempi, en tiedä, koska latasin sen juuri
Se on hieno peli, se antaa minulle ilmaista aikaa ja pelaan sitä KOKO ajan
Stickman Battle 2021: Stick Fight War Strategia uav
Erittäin viihdyttävä, mukava ohikulkija ja rehellisesti riippuvainen.
Se on hyvä, mutta en voi olla hallitsematta vihollista
Tota oonko ainoa joka saa 15 jalokiven mainoksesta saakin 3000 jalokiveä 🤔🧐
Joka kerta kun klikkaan katsoa videota, sanotaan, ettei videota ole saatavilla.
Tie moniin mainoksiin
Stickman Battle 2021: Stick Fight War Strategy tko
Kun pelaamme, älä tee 100 kolikkoa, jotta voimme ansaita kolikoita. Annan sille arvosanan 5 🌟 ja rakastamme peliäsi
Stick war -perintö on paljon parempi, tarkoitan paljon parempi kuin tämä Olisi antanut viisi tähteä, jos se olisi hyvä Kaksi tähteä on vain kohteliaisuus
Erittäin hyvä kunto ja ostomahdollisuudet
Tämä ok peli
Pidän siitä, mutta se on tylsää vain lapsille
Olen erittäin onnellinen, koska osa 2
Ei edes niin kuin todellinen keppiperintö, jossa vihollisen takana voit hypätä vinoviivalla, tämä peli oli särkyvä, ja jos lähetät roskapostin pinon ja puolustuspainikkeiden kanssa, pääset takaisin taistelukentälle.pkus antamisen sijaan Jalokivet säästämiseen kyvyn hankkimiseen tarvitaan mainoksia ja lopulta päivitysjärjestelmästä ei ole mitään hyvää, käytät rahaa ja aloitat taistelun, tämä peli ei ole hauska mitä ikinä. (joo, et voi myöskään hallita aitck-miehiä noita oli myös hauska mekaanikko)
kaveri, haluan vain sanoa, että sinun pitäisi korjata peli tai poistaa se, sillä siinä on monia lisäyksiä, vaikka ei ole Internetiä ja jotkut lapset ja ihmiset haluavat vain pelata sitä helpolla tavalla, ei monien mainosten saamisen vaikeaa, jätkä sinun pitäisi luultavasti korjata se tai poistaa se kaveri
Peli on hyvä, mutta se ei toimi, joten annoin 3 tähteä
Hyvä peli, mutta verkko esshu parantaa verkko esshua
Kävelykuolleiden kauden ja koritöiden sijainti
Erittäin hyvä ja hd-grafiikkapeli
Aika eeppinen verrattuna ensimmäiseen Pidän siitä, kuinka he ryntäsivät ulos ja taistelevat se on eeppinen suosittelen sitä.
Pelasi tätä kierrokseen 5 asti. Vietti vähintään 30 minuuttia 60 minuutista katsomalla mainoksia. Aika naurettavaa ollakseni rehellinen. Peli meni hyvin, mutta päivityksissä on nyt jostain syystä ajastimet.
Aikamoista paskaa. Kuvitelkaa stick war legacy paskoilla animaatiolla vain pelimuodolla missä pitää maksaa 100 kultarahaa pelatakseen ja tuplasti enemmän mainoksia. tässä on semmonen peli.
Se oli toistavaa
Rakastan tätä peliä, suosikkipelini maailmassa on tämä
Kun olet tappelussa, et näe rahaa/käteistä.
Hmm, peli on kiva, mutta karttoja saisi olla enemmän ja grafiikan pitäisi olla parempia, mutta peli e on niin kiva, koska minulla ei ole internetiä, joten minulle peli on kiva, mielestäni grafiikan pitäisi olla parempi, mutta luultavasti aion poistaa sen viiveiden takia, jos saat takaisin viiveet, asenna sen uudelleen
Se on erittäin mukavaa ja se on 😎😎 siistiä, kaikki tykkäävät leikkiä ja tarvitsemme muutoksia
Stickman Battle 2021: Stick Fight War אסטרטגיה cdvz
Hieno peli, mutta aivan liikaa mainoksia. Muistan ajan, jolloin pelasin enemmän pelejä kuin katsoin mainoksia, ja olen elämässäni vaiheessa, jolloin poistan kaiken ylimääräisten mainosten asennuksen ja monet tuntevat samoin.
Ok Hienoa siistiä rippiä hyvälle ja ihanalle, että voisit harrastaa seksiä ja sitten mennä ulos perheen luo 9.10.👍🏿